Tors - Mån (FILM hoppning)

Oj vad längesen jag var här. ;-) Dags att uppdatera lite kanske!
 
Torsdags - Jag och Linnea red till paddocken runt 22 och hoppade lite med våra supertrötta pollar. Herregud haha! Dom var som på fyllan, till o med Bellson snubblade i skogen och höll på ramla omkull och hade sig. När vi var påväg hem. Inte för att vi hade kört skiten ur dom, men för att de var trötta helt enkelt! Dock så var B inte så trött när vi hoppade för då tände hon till jävlar anamma. Framridningen var hon suuperfin!! :-) Jag är nöjd då det var hela 2 månader sedan vi hoppade senast.
 
Fredag och lördag - VILA.
 
Söndag - red ut med Linnea igår, vi travade massor och galopperade i galoppbacken. Bellson skötte sig fint! Red lite skänkelvikningar osv i skritt. Lite övergångar i skritt/trav.
 
Idag - VILA, då jag jobbar.

Imorgon åker jag och B upp till Härnösand till Sandra och Doris, vi ska träna 2-dagars. Ska bli skoj!! :-)
 
En liten video från "hoppningen" i torsdags:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0