Abstinens!

Jisses. Redan dag 2 av vila hade jag ridabstinens. Träningsabstinens. Plus att jag inte tränat själv heller på typ 2 veckor snart, då jag jobbat lagom till att träningspassen är.. och sen blev jag sjuk, och nu i veckan är jag på lite annat skoj. Känner mig bra rund och go nu när jag bara vilat och ätit! ;-)
 
Och dressyren. Jag vill träna dressyr i massor! Jag är så himla taggad och inspirerad att jag inte vet var jag ska ta vägen, typ. Och sen kom jag på att min tränare snart har semester i 3-4 veckor?! Hallååå?! Jag som tänkt träna järnet nu när det blir ett lätt tävlingsuppehåll ca 1 månad. Jag får lösa det! Jag ska upp till Härnösand i Juli troligtvis om vi får ihop nåt datum, och träna 2 dgr. Sen hinner jag träna ett par veckor nu innan min tränare tar semester. Så förhoppningsvis får jag ihop det ändå. Jag kan även ta någon lektion för G2 annars. ;-)
 
Var upp och pussade lite på pullan förut, och eftersom vi fått lite sol här på kvällskvisten var det TUSEN små mini-knott som man knappt ser för ögat, som invaderade hästarna. Så på med massa flugspray och fyraess-salvan vid tuttsen så blir det prima. Har även köpt ett flugtäcke som jag ska prova hur det sitter på fröken, här nån dag... Lär ju knappast komma till användning, men vi får la se. Impulsiv som man är kan det bli så ibland, att man köper saker man inte riktigt behöver. :-P
 
Jaja... Nu har jag fått skriva av mig lite om min abstinens.
 
Bilder från när jag tränade för G förra året. Skulle SÅ gärna vilja ha lite nya bilder för det går verkligen SÅ mkt bättre! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0