Gårdagen ... Pigg polle!

Hoppsan, hade visst glömt publicera detta igår.. ;-) Så here we go!!

Idag var alltså premiärturen efter 1,5
veckas vila för fröken Bus. Planen var, kravlöst värre! ;-) Så så fick det bli. Hon skötte sig fint, men hon tog väldigt väldigt många egna initiativ så som att fatta trav när hon kände för det osv. Men hon fick rulla på för det mesta i trav, och jag passade på att träna min balans. Stå två upp, och sitta ett ner. Skitsvårt ju! Haha. Men fick bra kläm på det efter en stund.

Sedan fick hon rulla på i galopp på ängen, två vändor, en i vardera galopp. Superhärlig galopp! hon fick rulla på och jag stod i lättsits. Sedan lite mer jogg på detta innan jag skrittade av henne och red mot betet igen.
 
Mängden hjärnspöken hade oxå minskat, haha. Även om dom fanns. Hon tvääärnitade framför en A-brunn en gång som hon preciis var påväg att kliva på. Haha! Sedan var det dendär läskiga busken som hon tvärvägrat gå förbi förut. Men annars var det inte så mkt farligt. Hoppas de är påväg att gå över. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0