Måndag

Måååndag :-) Solen sken och det var 22,5 grader vid 10-tiden imorse. Hur skönt som helst faktiskt! Tog en prommis ner till VC för ett ärende, sen vidare hem och gjorde lunch, innan jag och mor min for iväg på annat ärende. :-) Körde sedan hem henne och for sedan till Bergsåker för ett ärende, och sen slutligen till Matfors för att hämta täcken och damasker jag skulle köpa. Chansade och har köpt mig Amigo-täcken nu. Testat ett sådant förut, ett Mio. Men jag har läst att det skiljer i passform mellan Mio, Hero och Bravo. Så jag hoppas att dessa jag köpt nu ska passa. Det är ett Amigo Bravo Medium, ett Hero lite och ett liner till Bravo-täcket. Sen är det dressyrdamasker. Dock så kan dom vara för stora för B, men vi får väl se! Lär väl kunna sälja grejjerna om dom inte passar.
 

Väl i Matfors som var soligt och fint tänkte jag att yes, jag ska rida när jag kommer hem. Möts av detta på andra sidan stan och ångrade mig fort... Men det brukar alltid spricka upp förr elr senare så det får bli en tur lite senare istället. Har maten på spisen så passar på att ge kroppen lite föda innan. ;-) Hinner nog inte träna ikväll, för hästen SKA ut idag, och då får min träning lida istället.


Bravo-täcket


Damaskerna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0