FILMER :)

Lägger upp tre filmer från passet idag :-) Den första är från början då vi tragglade på och inte hade hittat rätt känsla riktigt. De två nedre är från slutet där de kändes väldigt bra och att vi hade kommit loss och jag hade hittat bättre sits och känsla, och därav föll B på plats bättre!
 
Klipp 1:



Oså klipp 2 och 3 som är mot slutet: 




Nu var det ju superlängesen jag visade nåt seriöst från dressyren. Sen har ju jag och B nästan bara ridit i skog och mark och därav har jag hunnit med lite olater och blivit lite svagare i min bål osv! ;-) ... Men jag tycker ändå det är stor skillnad på pollen!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

är du nöjd med din tränare? vem tränar du för?

Svar: Ja jag e jättenöjd :-) vi jobbar för att jag ska få bättre sits o därmed inverkan på min häst.. o få koll på hennes delar :-) Gunilla Nylander
Josefine Fred

2014-03-12 @ 19:59:08
URL: http://teambus.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0