Godmorgon fredag! :D

Hade ställt larmet på 05.30 imorse, bara för att få ut hästarna så tidigt som möjligt. Jag är ledig idag, men solen går upp halv 6- 6, och då tkr jag dom gott kan få vara ute. :-) Katten väckte mig dock 05.20, så det var bara att kliva upp och fodra honom och sen släppa ut honom för annars håller han inte truten den lille gossen. ;-)

Passade på att städa mitt skåp, och rensa bort massa vinterkläder. Så nu är det fint där igen!
 
Tänkte B skulle få gå en skrittur eller ett kortare joggingpass idag, bara få sträcka ut lång och låg. Men vi får se hur det blir. Nu så har jag precis slängt in två maskiner, tänkte ta mig lite god frukost och mysa ner mig i soffan innan det är dags att hänga tvätten och slänga in två nya maskiner. Älskar att vara igång tidigt! Man missar ingenting då. :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0