Hoppträning

Idag var det hoppträning och peppar peppar lyckades jag ännu en gång behålla en bra och positiv inställning, samt att ta saker som de kommer! :-) Gick fint idag. I början var det lite småkackigt, lite knepigt med avstånd osv. Sen gick de bättre! Hoppade vattenmatta och grind, utan stopp alls. Det blir lite att jag hetsar på första ggn, men sen kan jag slappna av och då blir de bättre och bättre.
 
Hon blev dock lite backande i framåtbjudningen efter ett tag, hon liksom kom inte riktigt fram till handen. Men när jag skärpte mig och red bättre så blev även den biten bättre. Men hon sög inte riktigt tag i jobbet idag som hon brukar, även om hon var väldigt pigg och framåt! Hon var lite spänd. Så hoppen blev lite knepiga.
 
Jag hoppas det är pga träningsvärk, och för att hon vart lite trött i bakkärran på slutet. Lillpuppan. <3
 
Blev årets första betning idag :-) Jag såg att hon var sugen och började gå emot kanterna idag, så när vi skrittat av så fick hon gå och beta typ 10-15 minuter. De uppskattades! Även om det inte är så grönt ännu.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt med lyckad hoppträning :)

2014-03-27 @ 22:07:27
URL: http://fiajungdalen.blogg.se
Postat av: Melina Jäderblom

Åh vad söt hon är på första bilden haha!

2014-03-27 @ 23:00:23
URL: http://melinajaderblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0