Underbar dag!

Märkte precis att gårdagens inlägg inte blivit publicerat så därför kom det upp nu istället. ;-)
 
Idag fick Bella gå en skrittur barbacka. Hon skulle ha vilat, men eftersom jag ska iväg på skoj imornbitti så ska hon få vila imorn istället. Jag jobbar kväll både idag och imorn och därför hinner jag inte med både och.
 
Var iaf dö-mysigt idag. Gud vad varmt och skönt vi har det. Redan imorse vid 8 när jag klev upp, så var det 5-6 plusgrader. Lovely. Vi tog en timmes skritt i skogarna, så hon fick lyfta på benen och grejja. Hon var först jättelugn men sen knäppte det till och hon blev fullkomligt livrädd för något, då hennes hjärta slog så hårt att det var påväg ut. ;-) Men det var mitt på ett kalhygge, solen sken och jag såg ingenting röra sig eller nåt. Så ja, man undrar vad som pågår i dendär hjärnan ibland. Men vi fortsatte, hon mesade på ibland men de är bara för henne att traska på. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0