Träning

Har precis kommit ut från duschen efter att ha varit och tränat, ikväll stod step på schemat. Fyfan vad jobbigt det var idag! Jag vet inte men jag kände mig tung i kroppen och hade verkligen inte kraften i benen att göra alla övningar helhjärtat, men gjorde så gott jag kunde iaf. Kanske beror på dressyrträningen imorse när mina ben höll på dö?
 
Har iaf fortsatt tränat varenda kväll som det är träning och inte krockar med jobb. Snittar på 5 dgr i veckan. :-) På söndag har det gått 4 v så då tänkte jag ta nya bilder på kroppen och se om någon liten förändring skett. Jag kände förändring efter bara 1 v faktiskt på byxor, i rövva. Så det var synd jag inte tog mått.. Men bilder får duga. Vikten är helt oförändrad iaf, 60kg. Men det gör ingenting, det är inte mitt mål. Mitt mål är att få upp kondition och styrka, och det kan jag lova att jag har. Känns grymt! Jag kan ta i och utmana mig själv nästan för varje gång, och lyckas mer och mer.
 
Kosten sköter jag fint! Mån-tors äter jag inge sötsaker eller godis. Men förra veckan hade jag en riktig sötsugsvecka, så där åt jag lite smått och gott, men inte nå mängder alls så det gör mig inget. Fre-sön får jag äta vad jag vill, men jag försöker hålla mig även på söndagen i viss mån. ;-) Jag ballar lätt ur under helgen, jag älskar ju allt sött. Herregud vad gott det är! Inte för att det gör nånting, jag äter gärna. Men det är ju bättre om jag inte vräker i mig hejdlöst.
 
Nu ska jag gå och fixa iordning lite fika i form av hallonsmoothie, äggröra och macka och kika på Biggest Looser med min E. Treeevligt värre!
 
Förresten, ni med blogg.se... Gå in på Arkiv - Inställningar - Mobilt, och kryssa sedan i rutan för en mobilanpassad blogg! Då när man läser bloggen via mobilen så slipper man hålla på och zooma in och grejja, skitstörigt. Då blir texten anpassad efter mobilrutan med lagom stor text och man slipper zooma. Så gör det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0