Skrittur

Idag blev det en skrittur på travbanan ca 20-30 min på min rast. Det var mörkt, och jag hade som sagt rast och därmed inte tid o hä på en massa reflexer och grejjer. :-) Bella var PIGG! Tror det är dags att börja rida ordentligt igen snart. Men grejen är att jag hade världens mardröm om hennes ben häromdagen. En dröm jag kunde koppla till känslor jag känt tidigare i samband med hennes skador, och därför kan inte jag släppa denhär känslan nu att hon är helt paj i benen.
 
Jag drömde att hon på böjprov fick en 1a, två 3or och en 4a på sina ben.... Det är ju typ utdömd. För jag vet ju att hon byggt om hela sin kropp och börjat jobba på ett helt annat vis senaste halvåret. Men, jag vet även att vi gjorde en bra övergång så att säga, då massör-Jossan varit ute hos oss och checkat läget ett par ggr så att allt varit i sin ordning.
 
Men, jag ska väl ta och släppa det, för det är säkerligen inga fel på fröken. :-) Jag som har slutat leta fel.. och så kommer en sånhär verklighetstrogen dröm.. >,<
 
På tal om Jossan så kommer hon imorgon för en check. Bella är "svullen" kring manken, så som hon blivit förr då hon varit uppdragen i manken. Därav har jag fått i uppgift att "skaka manke" som övningen kallas. Men det har jag gjort i flera veckor, och det har varit okej. Men nu så har den bullat upp sig rejält. :S Så Jossan ska få ta sig en check på bruttan min.
 
Dagens Bulla! Hon är fan rätt bitig asså. Och lite fet. ;-)

Kommentarer
Postat av: sätilaryttaren

Dem där rumpan! Wow :)

Svar: Eller huuur :D Tack :D
Josefine Fred

2014-11-17 @ 14:13:45
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: emelie behrmann

!! Vad har du köpt ditt hack??

2014-11-19 @ 02:57:48
URL: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0