Yeeey :)

Idag gick jag promenad med Bellabus på rasten, ca 20-30 min nånting. :-) Hua vad hagarna är hemska nu.. lerig och jävlig. Hon ville inte gå in i hagen igen, men det var bara att tvinga ut henne. Hoppas det fryser på ordentligt och kommer snö snart..
 
Idag kom äntligen min hals till Bellas vintertäcke.. Jisses, jag har mailat som en dåre till företaget som är engelskt, och inte fått nå svar... Och ingen leveransbekräftelse, nada. Facebookat dom.. allt. Och så har jag endast två dagar på mig att ångra köpet av själva täcket som köptes på annan sida (för om halsen inte skulle komma/finnas så skulle jag ha köpt ett annat täcke), men så idag... äntligen kom den. :-D Inte för att jag väntat länge, men för att jag inte fått nån leveransbekräftelse eller svar på mina mail och meddelanden. Lite lätt panik. Men nu är täcket komplett! :-D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martha

Hej!
Ser i ett gammalt bloppisinlägg att du har haft knästöd till Bates till salu. Finns de kvar? Jag har en wintec dressyrsadel som jag behöver nya knästöd till...
Med vänlig hälsning
Martha

Svar: Hej! Tyvärr är dom såld. Mvh Josefine
Josefine Fred

2014-11-11 @ 23:01:23
Postat av: Melina

Halsdelar är onödiga, de förhindrar och är till skada mer än är till nytta för hästar. Även en klippt häst med fri tillgång till hö klarar sig utan halsdel i flera minusgrader. Enda halsdelen som egentligen behövs är en ofodrad som skyddar mot regn och vind när det är ruggigt, annars fastnar hästen lätt vilket kan få förödande konsekvenser!! Tänk till en extra gång, för du har en otroligt vacker häst :)

2014-11-19 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0