Pyssel

Chansade och skrev ut på fejjan och undrade om någon hade slit- o slängtäcken som skulle kastas som jag kunde få ta rätt på, och det tog 1 minut så var det klart! Åkte och hämtade och har nu pysslat ihop 3 st chest-extenders. Dom finns att köpa från Bucas, i både denna variant som jag gjort fast utan ställbarhet, samt en annan variant. Men de finns inte att köpa här i Sverige (inte på nån webshop) så då hade jag behövt göra en extra beställning från Tyskland där jag köpte täckena, och det är det inte värt. Så jag tänkte att så svårt kan det inte vara att knåpa ihop ett par egna.
 
Här är resultatet: Blev en med resår, en kort med någon cm ställbarhet, samt en längre med mera ställbarhet. Blir spännande att se om det blir någon skillnad. Täcket sitter nämligen lite tajt över bogspetsarna ändå, så det blir lite ruggat hår vilket säkert annars kommer leda till skav. Så jag provar bredda bogen lite på täcket så får vi se. De täcken jag testat med bred bog har istället glidit bakåt och spänt åt ännu värre fram i. Vi får se imorgon som sagt! Spännande ska det bli. :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0