Uteritt

I förrmidags blev det en skön uteritt för mig och Bellabus längs grusvägar och upp i skogen! Supermysigt verkligen. Joggade henne och la in någon övergång då och då. Hon var fin. Jag krävde inte mycket, hon fick trava på. Men hon var trevlig iallafall. :-) På hemvägen la jag in galopp, och det gick sådär. Hon var ganska spänd, jag tog lite fattningar, och vissa ggr kunde hon fokusera och komma till avslappning i en låg och rund form. Då är hon supertrevlig. Men fokus låg lite här och där idag så hon spände till rätt vad det var, och då fick vi börja om helt enkelt. Hon var trevlig i sista galoppen. Vänstergaloppen är alltid bäst ute, det är där hon lättast kommer till ro.
 
Finpullan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0