Utsläpp + täckesprovning

Imorse hade jag utsläpp, så for upp vid 6. Sedan provade jag en massa täcken på B, och provade om hennes nuvarande för en extra koll liksom. Men nä.... Jag provade då Bucas, Hansbo, märkeslösa, Horze och Nisch. Antingen så stramar dom i bogen, eller på mankammen. Antingen eller. Det som sitter absolut bäst är fortfarande Bucas Freedom. Det sitter jättebra förutom just att vid mankammen där hon musklat sig så skär det in. Suck.
 
Min förhoppning är att ett större Bucas Freedom ska funka. Sen är jag sugen på att prova något Shires, och Rambo utetäcke. Amigo kan hon ju absolut inte ha, det har jag provat flera ggr. Rambo flugtäcke också, men det är nog inte jämförbart med ett utetäcke. Dock vill jag prova ett först, för jag köper inte ett täcke för över 2000 spänn för att prova..
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Gud va trist att det är så svårt med täcken^^
Min kan inte ha bucas osv de blir för trånga i bogen och hööks täckena är väl de ända som funkar riktigt bra. :)

Billigt o bra egentligen, men inte bästa kvalitén alla gånger.

2014-10-17 @ 13:34:23
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0