Shopping + smakprov! ;)

Idag var jag runt i Birsta och svirade omkring. Hann även åka in till Equeens i stan ca 10 min innan stängning... Skulle kolla på ridhandskar där, både till tävling och träning. Hann hitta ett par men dum jag var så köpte jag dom inte. Måste in på måndag och köpa dom! Det var till träning. Så jakten fortsätter efter tävlingshandskar. Dags att piffa till det lite nu! ;-)
 
For till Hööks och blev där ett tag. Köpte fyra damasker, lycka!! Har velat ha sånahär länge. :-D Sen provade jag en gudaskön Spooks-väst. En sådan måste jag ha! Men det är saftigt pris. Så jag får se hur det blir med den saken.

Beställde ett par Mountain Horse ridbyxor oxå, jeans-färgade blåa. Jättefina! Och två par ridstrumpor med ull-fot till hösten/vintern. De lär komma till veckan.

 


Smakprov på Doris och hennes mams!

 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

Svar: Tack!! =)
Josefine Fred

2014-09-28 @ 18:46:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Fina bilder :)

2014-10-07 @ 08:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0