Uteritt

Blev en senare tur för mig och Bells idag, så det blev reflexpremiär för fröken Bus. :-) Höjde upp bettet 1 hål, och spände 1 hål hårdare på nosgrimman. Kändes helt ok! och Bella la INTE tungan över bettet vid tränsning. :-D Utan hon började gäspa som en tok, som hon alltid gjorde förut innan jag sänkte bettet så mkt. Hallelulja. Tänk om det är så enkelt! Eventuellt att hon lyckades lägga över den nån gång under ridturen, men tror snabbt den kom tillbaka och hon tog stöd igen.
 
Iallafall, red mkt övergångar för det var en pigg och tittig polle jag hade. Det började mörkna så då är ju allt lite extra läskigt. De gick helt okej! :-) Tog ett par galopper oxå, men mest skritt och travövergångar samt jogging. Var ute 30-40 min, alltså en kort sväng. Men det räckte. :-) Imorgon blir det ännu en uteritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0