Hemflyttning

Idag har jag ridit hem Bella från betet. Vi tog först en sväng bortöver Bullås och så skrittade vi upp för galoppbacken, och genom skogen där. Så vi var ute ca en timme iallafall innan vi kom fram till stallet. Bella var väldigt lugn idag. Hon blev lite hastig på slutet, men inget motför vad hon brukar.
 
Så nu står hon i sin vinterhage igen och äter lite hö samt pillar med gräset. Plockade tre stora buketter alsikeklöver därifrån oxå så hoppas hon klarar sig från fotosensibilitet. Det vore ju inte så trevligt...

Sedan smorde jag upp ALL utrustning. Hopputrustningen har ju blivit misshandlad nu i sommar, så det var verkligen läge nu. Annars är jag ganska noga med att smörja.. Men just på betet blir det dåligt med sånt. Men nu är allt skinande rent och fint.
 
Imorgonbitti kör vi ett joggingpass där jag planerar att rida igenom programdelarna för LB:2 och LA:3. För att känna att vi är "in the game" liksom. ;-) 

Kommentarer
Postat av: Ridfröken

Åh den jäkla alsikeklövern! Så himla lurig! :/

2015-08-09 @ 22:38:32
URL: http://www.nouw.com/ridfroken
Postat av: Victoria Brammeby

svar: Ja faktiskt haha, jag fastnade faktiskt för alla men kände att jag behövde det där lilla extra :)

2015-08-10 @ 00:55:27
URL: http://victoriaby.blogg.se
Postat av: escana.blogg.se

Haha "misshandlad" :D Det är min också... Kanske tar tag i det nu när det ska regna. Kanske. :)

2015-08-11 @ 14:30:00
URL: http://escana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0