Vila/Film från träning

Idag blev det vila för Bellson idag igen. Jag såg på schemat att det passade bra, för nu ska hon gå 6 dgr på raken då det är träning och tävling inplanerade här. Hon har även en sko där tåkappan är av, och en sko där ena sömmen fått sig en törn så den löper risk att fucka upp min plan här. I hope not! :o Jag brukar ha tur, peppar peppar, att hon behåller skorna trots såntdär. Hon ska skos på tisdag så jag hoppas verkligen hon behåller skorna, annars blir det krisigt.

Klippte ihop en film från träningen i måndags oxå. Tack L som filmade!

 
Fyndade en lädergrimma på Hööks häromdagen oxå, den satt fint på B. :-)
 
Rödpuppans favvo.. ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fantastiskt vad ni utvecklas hela tiden!

Svar: Tack snälla! :D
Josefine Fred

2015-08-12 @ 19:36:54
URL: http://maria-hastliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0