Vila och promenader

Sedan i lördags har Bella vilat en dag, och gått promenader två dagar nu. Idag var vi ute 65 min. :-) I början var hon en spårhund, och sista biten så brann det visst under fötterna på fröken.
 
Men hur som helst, benet är inte bra ännu. Och jag blir mer och mer nojjig över att det ska vara en senskada elr dyligt. Men man målar ju såklart upp fan på väggen när det är något så ja. Man vet ju aldrig. Har varit i kontakt med våran veterinär idag igen och jag ska tydligen ha is i magen och endast gå promenader, och se vad som händer och sker. Det känns okej. Idag blev det stor skillnad från innan rörelse, och efter (våran promenad). Igår ganska mkt skillnad oxå.
 
Ja, tiden får utvisa helt enkelt. :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du kan vara lugn, senskador brukar inte gå ned i svullnad av rörelser (är dock ingen expert) så jag tror säkert att det bara är en smäll hon har fått :)

Svar: Hoppas det!
Josefine Fred

2015-01-26 @ 16:19:49
URL: http://nouw.com/grenas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0