Effektiv dag ;-)

Idag bestämde jag mig för att skura ur Bellas box. Det tog väl en 2 timmar. Och när jag gjort iordning alla hinkar och tagit mina första borsttag på väggen så slår jag omkull hinkjäveln i golvet så den pajar helt, och allt vatten åkte ut. Där rök allt spån, typ. Närå, det gick bra. Jag överlevde. Jag tog nya tag. ;-) och klar blev jag, som sagt efter kanske 2 timmar. När jag börjat med nåt såntdär så kan jag inte sluta, jag MÅSTE göra klart. Annars kommer det liksom inte bli av.
 
Efter 2 borsttag....
 
 
Grisigt värre!
 
Två timmar senare efter ett jäkla skrubbande och hinkvis med vatten... ;-)
 


Var sedan ner till Bella en sväng med lite mat, tänkte börja vänja in henne på lite extrafoder nu. Men inte skulle hon ha nåt eller.... För att jag hade smugglat ner Selen i. Hon rynkade på näsan, flemade och åt sedan gräset istället. Suck. Jaja, jag får väl skita i Selenet då tills hon får normal fodergiva igen. Mupphäst.

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Det är alltid lika jobbigt att skrubba ur boxarna, men oj vad fint det blir efter! och jag brukar alltid tänka på hästarna, de måste älska sin box efter att det är färdigskrubbat!

Svar: Ja man blir så nöjd efter. Nu är det bara målningen kvar. :-D
Josefine Fred

2015-07-13 @ 19:09:15
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0