Gårdagen

Igårkväll runt 19-tiden tog jag ut Bella på en uteritt. Iklädd foppatofflor så kände jag mig inte sådär superseriös, så det fick bli en rätt slapp tur, men där B ändå fick jobba. Alltså en klättertur. Joggade bort till klätterbacken där jag dock ändå var noga med att hon skulle lyssna på både förhållande och framåtdrivande hjälper (det senare är dock aldrig ett problem), så hon fick göra några halter och rygga ibland då hon bara tuffade på.
 
Sedan tog vi två superhärliga galopper där jag stod i fältsits och hon bara fick rulla på. Fantastiskt härlig känsla, ute på grusvägarna i skogen en skön sommarkväll. I LOVE.
 
Sedan klättrade vi hemöver i backarna i skritt. :-)
 
Idag vilar hon då jag jobbar 8-21 idag. Det är mitt första arbetspass sen semestern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0