Pyssel

Idag fick jag ett såntdär ryck och drog ut ALLT i mitt skåp i stallet, och gjorde om helt och hållet. Rensade bort skrot, och fotade grejjer jag ska sälja. Så nu jäklar är det ordning på torpet. ;-) Ska bara beställa lite mer krokar och lite smågrejer så är det klart sen. Ska fota då så får ni se. Tog dock ingen före-bild, men, ni lär ju överleva.
 
Jag vet inte om jag sagt det, men Bella har ju semester nu. Två veckor. :-) Så jag är där någon gång om dagen och kollar så allt står rätt till. Idag blev det lite mys och borstning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Netsö

Det är så skönt att göra om och göra snyggt! Bäst är när man får dom där rycken ;)

Svar: Ja man blir liksom... det känns bra i hela själen. ;-)
Josefine Fred

2015-07-09 @ 21:24:02
URL: http://ellinornetso.blogg.se/
Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Så skönt att låta henne ta lite semester :)

2015-07-12 @ 21:27:17
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0