Chill-tur

Idag har jag förberett inför morgondagens tävling. Vill ju förbereda så mkt som möjligt innan när man ska kliva upp kl 4.00 liksom. Nu ska bara polle hämtas, fixas och bilen ska packas. Sen far vi imornbitti. Med oss har vi E, för allra första ggn. ;-) Det ska nog bli en vettig hästskötare av honom oxå så småningom.

Idag tog vi en uteritt jag och B, planen var kravlös chilltur där hon bara får galoppera och jag står i lättsits, och lite jogging. Typ. Hon var tog väldigt stretig och gick emot både skänkel och hand. Hon gör ju så när hon är spänd och ofokuserad, så några ggr fick jag be henne om lite ordning och reda helt enkelt. Det gick helt ok. :-) Joggade först fram med övergångar, och sedan körde vi två längre galopper i vardera galopp. Taggad var hon gosse.

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Åh, hoppas det går bra på tävlingen imorgon! :D

2015-06-27 @ 19:28:07
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: Emma

Lycka till imorgon! :D

2015-06-27 @ 20:59:57
URL: http://engstromemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0