Jag lever!

Jag tänkte jag skulle ta och uppdatera bloggen lite. Haft så mkt för mig, och inte haft någon lust att blogga. Har ingen direkt lust nu heller men let's get it overwith! ;-)
 
I förrgår så hade Melina hand om B, dom tog en promenad och det hade gått bra men med en lite för på Bella. Som vanligt då man är ute och går med henne. Rallypullan.
 
Igår så tog jag en uteritt med de raka bettet ("såret" är helt borta nu), kravlöst med jogging och galopp i fokus. Lättsits och mest bara chilla. Red lite tempoväxlingar och övergångar för att stämma av iallafall. Gick jättebra. Vi hade en trevlig tur jag och lilla B.
 
Idag så har vi tävlat, men mer om detta i nästa inlägg, i nästa paus av Jurassic Park. ;-)
 
Bästa terapeuten igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0