Barnridning ;)

Idag kom F och red för första gången på ett bra tag. Vi hade ju lite kontinuerlig ridning där ett tag där B accepterade läget mer och mer för varje gång. Idag var hon dock supersur! Jösses. Och hon hatar ju när jag/någon går bredvid när hon har ryttare på ryggen. Då bits hon och är riktig bitchig.

Själva ridningen gick bra. F fick prova att trava idag, så jag hade fäst en rem på sadeln för henne att hålla i. Det gick väldigt bra! Trodde hon skulle sitta löst, men icke. ;-) Bella har ingen lätt trav, så jag tkr hon gjorde det skitbra. Det tog mig två år innan jag kunde sitta ner i hennes trav.
 

Bellson ser inte alltför nöjd ut. Hon blir mycket gladare när ledaren försvinner. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0