Uteritt

Idag blev det en alldeles fantastisk uteritt i det ännu mer fantastiska vädret. Herregud vilken vecka vi haft!! :-) Jag och Bella passade på att ta en kravlös, skön tur i alla gångarter. Först skrittade vi bra länge, sen flyttade jag lite sidvärts lite slappt, men ändå för att stämma av. Gick bra! Sedan tog vi trav, och hon var fin. Jag lät henne trava på, jag stod i lättsits och bara följde med. Det var kul! Och Bella var nöjd. :-D
 
Sedan red vi in på en grusväg och där körde vi galopp. Fri galopp! Ibland blev det lite rally till och med. Men det var superhärligt!! Jag stod i lättsits och hon bara galopperade på, taktmässigt och balanserat. :-D En av galopperna stack hon faktiskt med mig en bit, jösses... Men då gjorde vi om och gjorde rätt innan vi var klara. ;-)
 
Var och hämtade ett fleecetäcke oxå som jag lagt undan tills idag, superfint!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0