Gårdagen

I helgen vilade Bellan då jag jobbade två långpass, och hon hade gått ganska intensivt med träningar, så vila passade fint!
 
Igår stod ju då uteritt på schemat, men jag var så grymt omotiverad.... Men ut skulle hon. Fick med mig AC som hade samma omotiverade känsla, haha. Så då passade det bra med en chilltur tillsammans. (Y) Vi red lite jogging, klättring i Bullås, osv. Mycket skritt. Vi tog oxå en galopp där Bellan fick bestämma lite själv, det var skoj. ;-)
 
Nä men Bella skötte sig rätt bra, hon hade taktmässig skritt nästan hela tiden, även på hemvägen, vilket gjorde mig väldigt förvånad. Det tillhör inte vanligheterna. ;-) Dock såg hon spöken hela tiden, alltså det var typ 5-6 ställen hon vägrade gå fram på... Jösses. Vilken mes. Så Bontan fick kliva in och gå före helt enkelt, för jag vill inte stå och tjaffsa mitt i vägen när hon börjar dansa runt i trafiken.
 
Men i övrigt gick det som sagt kanon. :-)
 
Nu ska jag åka upp till stallet och hämta skor, och sedan ska jag och EM åka ner och bygga beteshage. Efter det blir det dressyrlektion för G! :-D
 
Förra årets betessläpp. Bellan och Quantas, BFF's. <3

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

Svar: Visst är den! :D
Josefine Fred

2015-05-26 @ 08:45:07
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0