Uteritt

Imorse blev det en uteritt för Bellan, lite jogging. Elr ganska mkt jogging. Det blev tempoväxlingar och övergångar i skritt och trav. Det gick ganska bra. Jag använde låren och magen då jag skulle minska/sakta av, och det svarade hon väldigt bra på. Hon var dock väldigt på i handen idag, och jag försökte få henne att bära sig själv men det gick inte så bra. När jag red henne lite i sidvärts, då slutade hon hänga. Så jag fick lägga in lite sidvärts då och då emellan, för hon ville gärna att jag skulle bära hennes huvud idag. Men i övrigt svarade hon väldigt bra. Red arbetstrav/mellantrav på hemvägen. :-)
Nu ska jag iväg och jobba hela dagen o kvällen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0