Utforskartur ;-)

Idag slängde jag mig upp barbacka (inte bokstavligt talat slängde, no worries;)) och i repgrimma på Bellan. Vi begav oss ut i skogen och Bella fick välja stigar. Ofta då vi rider har ju jag en plan, och det händer rätt ofta att hon vill dra in på olika stigar. Så idag tänkte jag att hon skulle få göra det. Bestämma, och utforska. Det uppskattade hon! Och jag. Vi hade supermysigt, tills hon fick fnatt och började gå svinfort och vart spänd. Då var hon inte populär. Men 2/3 av ridturen var ju trevlig iallafall! ;-)
 
Sedan på hemvägen hoppade vi över ett dike, haha. Det var bara att ta mantag och hoppas jag fick sitta kvar. ;-) Och det fick jag, full i skratt. :-D
 
Imorgon ska vi rida lektion för Marita igen! Spännande. :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0