Vila

Idag vilar Bellan då jag jobbar 8-21, sen passade det väldigt bra med tanke på hur hon gått i veckan oxå. Imorgon blir det dock en joggingtur en sväng på min rast, då jag ska mocka och fixa allt annat imornbitti då jag tar ut hästarna innan jobbet. Blir perfekt det!
 
Har precis beställt en skitsnygg pikétröja inför vår/sommar. Jag blev helt kär när jag såg den, men den verkade vara slutsåld typ överallt. Men poff så hittade jag typ tre butiker som hade den inne. Så nu hoppas jag att det lagersaldot stämde från den butik jag köpte av, så jag får den så snart som möjligt. :-D
 

Så härlig färg! Såg att dom hade en tävlingskavaj (tror jag?) i samma färg. Grymt snyggt hade det varit! Börjar få liiiite second thoughts about min lila nya kavaj. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0