Uppdatering

Idag var det enorm skillnad på såret! Efter en dags lotagen behandling. Herregud vad det händer grejer. Hoppas att det fortsätter så. Svallköttet var typ borta och såret jämnt med hudytan. Men jag har blivit ordinerad att använda lotagen tills söndag, så jag la på det iaf. Men ska nog maila och visa bilder, för det känns som att ifall det är ännu bättre imorn, så borde det ju kunna skadas om jag lägger på lotagen när det inte sticker ut svallkött?
 
Svullnaden var dock lika illa som igår. Jag tog en promenad på 17 min, sen släppte jag henne i större hage så att hon rör sig lagomt. Hon går ensam så att det inte blir nå bus nu under denna tid.
 
Uttråkad tjej som vill ut från minihagen. ;-)

 Såhär bra ser det alltså ut på bara en dag. :-)
 
Efter tvätt. Man ser lite svallkött där inne
 
 Efter lotagen

Nöjd tjej i större hage :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0