Måndagen

Ja herreminje vad jag är dålig på detta. ;-) Men så kan det vara när man har annat för sig. I måndags fick Bella gå en skrittur efter räserturen i söndags. Tänkte att hon kanske skulle ha träningsvärk. Men nja... hon betedde sig inte så iallafall. Världens powerwalk drog hon till med, och jag åkte med, försökte andas så att jag skulle fortsätta vara avslappnad så att jag inte föll med i hennes hets-cirkel. ;-) Funkade bra! Lång tygel hela ritten. Ingen kanonskritt hela tiden, utan lite tripp blev det, men jag väntade ut henne och då kom hon tillbaka.
 
Igår vilade hon. Passade bra enligt hennes schema, och sen jobbade jag 8-21 oxå.

Idag ska vi iväg till klubben och rida lektion. KUL! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0