Promenad + vila

Igår så jobbade jag 10-21. For till stallet ca 06.20 och mockade och fixade, sen var jag och B ute på en promenad på 40 min. Jag hade trott att det skulle bli en powerwalk, då vi tog precis samma runda som sist. Men nä, det var nog lite för tidigt på morgonen även för fröken B. Blev hon upprörd över ngt nån gång så gick det över lika fort som det kom, haha. Så hon gick som en såspåse bakom mig, och någon vidare pw blev det inte direkt. ;-)

Idag vilar hon då jag jobbar dygn. Började 08.00 och slutar imorgon samma tid. Vi ska dock ha möte på morgonen så jag kommer inte härifrån förrän några timmar senare. Melina har fixat åt Bellan idag och kollat så hon är hel och fin. ;-) Har jag nån gång struntat i att visitera henne så har hon ofta haft ngt fel dagen efter, och så vet jag inte när det kom, för att jag var klantig och inte kollade dagen innan liksom. Så inget lämnas åt slumpen.

Imorgon ska det regna/snöa hela dagen lång här, så det blir mest troligt ridhuset för Bellabus imorgon.

 

Morgonpromenad med bullpuppan 💕

Ett filmklipp publicerat av @minfux Apr 3, 2016 kl. 11:21 PDT


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ser härligt ut med en morgon promenad!! :-D

2016-04-05 @ 21:53:27
URL: http://beashastliv.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0