Uteritt med sällis

Idag var jag ganska omotiverad till allt egentligen, så tänkte låta Bella rulla på lite på rundbanan. Men planerna blev ändrade när Flisa och Camilla skulle rida ut mot hovberget. Jag hakade på, vilket var ett bra val. Skönt att bara hänga på när man är lite omotiverad. :-)
 
Bella skötte sig rätt bra faktiskt. Påväg dit var hon ganska spänd dock, men vi joggade på. Jag var ganska ofokuserad så jag red inte så bra, jag bara åkte med. På hemvägen blev det dock bättre, då började jag rida lite mer aktivt och då blev hon fin bitvis. :-)

Sen tog vi en galopp oxå, och där var Bellan fin. Det blev en kortare sträcka då T började dampa loss, haha. Sedan skrittade vi hemöver på tre nöjda hästar.
 
Arkivbild på finaste Bellson

Kommentarer
Postat av: Beatrice Hanssen

Snygg grimma!! :-D

2016-04-18 @ 11:40:09
URL: http://beashastliv.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0