Uteritt

Nu har Bella vilat i två dgr, så idag var det dags för ridning igen. Egentligen hade jag bestämt mig för att inte rida, för jag orkade inte, och sen kan jag bara rida 2 dgr denna vecka, så då tänkte jag att det var lika bra att hon fick vila helt. Men jag blev tillfrågad att rida ut med AK, och då tackade jag ja. Alltid enklare att få tummen ur när man får sällis. ;-)
 
Vi tog en sväng i alla gångarter till galoppbacken. B skötte sig bra, men blev stark emellanåt och lite taggad så att hon inte riktigt gick att nå så bra. Men en helt okej tur. :-)
 
Nu blir det vila två dgr igen då jag är utbeordrad på jobbet då vi inte har nå folk. Så på lördag blir det ridning nästa gång, förhoppningsvis.
 

Jag har även ridit lilla luddet idag. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0