Uteritt m sällskap

Idag hade jag planerat dressyr för lilla B. Men Melina var där och skulle rida samtidigt som mig, så då fick det bli en uteritt tillsammans istället. Supermysigt! Det är skönt att släppa de största kraven och bara ha kul ibland, med någon annan. B tkr det är superskoj :D Och jag med! Vi joggade en hel del. I början var Bella väldigt spänd och stum i munnen, men det släppte ju längre vi red. Sedan galopperade vi en sträcka, och B fick galoppera på ordentligt, men fortf. med en rundhet och bärighet. Hon var fin där!
 
Sedan skrittade vi hemöver. :-) Imorgon får det bli dressyr. Jag ska även rida lilla H då. Längtar!
 
Detta fina schabrak+huva kom med posten idag. Så gulligt! :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0