Jag är kär!

Jag är kär i min häst. Jag var redan det, men nu är jag det ännu mer. :-D Jag är fortfarande lycklig efter dagens ridpass. Melina kände sig fotosugen, och vi hade pratat om att rida till Aldernäset tillsammans, men hon kände sig inte så pigg, så jag red ensamen. Och Bella var så fantastiskt fin! Jag använde de små knepen från gårdagens lektion, för att hålla henne lugn, och ja.. hon var så avspänd och nöjd. Jag älskar att rida henne när hon är så. Hon blev ngt springig nån gång, men det var enkelt löst. Och galoppen var helt magisk i båda varven.. jag ville aldrig sluta galoppera. Bärig, tretaktig, lugn.. påverkbar. Och en stor stor strand framför oss. Helt magiskt. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Åh fina bilder. 😊

Svar: Tack :D håller med!
Josefine Fred

2016-10-12 @ 20:59:05
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Petra

Jättevackra bilder med vattnet i bakgrunden :)

Svar: Visst är dom! :D
Josefine Fred

2016-10-12 @ 22:44:32
Postat av: Jossan

Åh vilka fantastiskt fina bilder!

Svar: Visst är dom 😍
Josefine Fred

2016-10-13 @ 12:58:34
URL: http://jossanshastar.blogg.se
Postat av: Alexandra

Din häst har sån utstrålning ☺ni verkar passa så fint ihop

Svar: Tack så mkt!
Josefine Fred

2016-10-15 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0