Flytt

Igår så flyttade jag Bella från betet till hennes nya stall. Jag har valt att flytta henne pga att jag inte längre trivdes i stallet. Jag har väldigt bra känsla inför denna flytt, och tror att det kommer att bli väldigt bra, då jag och stallägaren har väldigt lika tänk i det mesta hittils.
 
Jag hade brådis igår så B fick åka först, och sen tog jag 3 extra vändor och hämtade de mesta av sakerna. Jag vet inte hur jag ska få plats, jag behöver verkligen vara påhittig. ;-)
 
Idag så har Othilia, medryttaren ridit Bellabus. Hon hade varit väldigt spänd och PIGG. Men hon är ju väldigt spänd just nu och med mkt känslor i lillkroppen eftersom det är ett nytt ställe hon står på, och hon går själv för tillfället. Plus att hon och hennes blivande hagkamrat har fattat mycket tycke för varandra redan, står och tjusar från varsin ände av hagen. Så jag hoppas det kommer bli bra mellan dom när vi släpper ihop dom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Hanssen

Känner igen mig, flyttade Morik till ett nytt stall för en vecka sedan, och dels får man en chock hur mycket saker man har till sin häst, och sedan kommer nästa chock "hur ska jag få plats??" haha! :-)

2016-09-24 @ 20:52:38
URL: http://beashastliv.for.me
Postat av: Erika

Skönt med en flytt om du ändå inte trivdes. :)

2016-09-25 @ 10:52:34
URL: http://erikapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0