Dagens uteritt

Idag red vi ut på en långtur med Melina och Rasmus. Vi blev ute ca 2 timmar och 20 min. :-) Vi red bort till Grönviken. Först skritt en bra bit, sedan joggade vi igång dom i skogen. Jag flyttade lite sidvärts och bad om lite svikt i bakbenen, vilket gick bra. Hon var fin! :-) Börjar hitta igen bakbenen nu igen.
 
När vi kom fram till Grönviken så tog vi några vändor på rakbanan. Mycket tid gick åt att lugna henne då hon blev taggad när Rasmus försvann. Jag gav henne helt lång tygel och då minsann coolade hon ner hjärnan. Sen kunde vi galoppjobba utan problem, hon var superfin! Red tempoväxlingar. :-)
 
Sedan skrittade vi hemöver.
 
Imorgon ska jag trimma lite dressyr.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken söting. Vad jag blev sugen på att rida nu :)

2017-08-25 @ 22:50:38
URL: http://myfoodpsoriasis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0