:-)

I söndags fick Bellabus gå en skrittur barbacka med hackamore. Supermysigt!! Ca 40 minuter blev det.
 
I måndags (igår) fick hon vila.
 
Idag så har vi ridit ut i alla gångarter. Hon är fortfarande helt muppig lilljäntan. ;-) Hon har koncentrationen nån heeelt annanstans. Hon fixar det liksom inte. Hjärnan har tagit semester, och då är det ju svårt att få ordning på kroppen oxå. ;-)
 
Skrittade fram ute i skogen, och sedan joggade jag hela hartungvägen upp med övergångar och tempoväxlingar. Hon lyssnade rätt fint, och emellanåt hade hon en bra trav. Men ganska tittig och rädd ibland.
 
Sedan stannade vi på en rundbana och red i alla gångarter, men det var en katastrof nästan.. Haha. Asså, spänd och rädd för allt typ. Som en giraff. När jag insett att jag inte får ut något vettigt av rundbanan fortsatte jag uppför en klätterbacke, i galopp, men det var ju nästan ännu värre katastrof. Haha. Asså min lilla giraff som är rädd för allt. Söt är hon iallafall!
 
Skrittade sedan hemöver. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0