Update

I torsdags så red jag och Bellabus till stranden med Melina och Olivia. Det var supermysigt!! Riktigt härligt väder, härligt sällskap och duktig häst. :-) Kändes ganska lovande inför tävlingsdagen (lördag) då det kändes som hon började släppa i kroppen och hitta gunget igen.  Finns massa härliga filmer på min instagram "minfux".
 
Igår så fick hon en promenad, och massage m.m inför tävlingen. Bara mys och pyssel. Hon har dock en grej som gör mig så fundersam, och det är att på insidan av låren bak på henne, så blir hon så öm sommartid... det är så mysko. Varje sommar. Jag får liksom massera bort det för att få ta där, annars sparkar hon. Och igår var det extreeemt... verkligen. Ingen jag pratat med kan tänka sig vad det är.. Jo träningsvärk, men det kan jag räkna bort..
 
Separat inlägg ang. dagens tävling. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0