Galen tös

Idag så blev det en uteritt på ca 1 timme och en kvart med Bellabus. Red först bortöver och red fram i skritt och trav, övergångar, halter, ryggningar, osv. Hon var spänd emellanåt, och fin emellanåt. Mycket vårkänslor i kroppen fortfarande,  så jag har is i magen och inte för mkt krav.
 
Sedan gick vi till rakbanan och galoppjobbade lite.  Efter senaste passet där så visste hon var som skulle komma, så idag var hon faktiskt 7 resor värre. Men jag var bara lugn och löste situationen väldigt bra. Och ju längre vi jobbade desto mer insåg hon att hon inte behövde hetsa järnet, och lugnade sig väldigt bra. Så jag är nöjd med passet iallafall. Alltså, jag vet vad jag har att vänta mig och vi löste det på bästa sätt Bellabus och jag. ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0