Long time no see

Den 21 okt åkte jag och E till Cypern en vecka, och under tiden hade Elin hand om Bellabus. :-) Så därför har det inte blivit någon uppdatering. Det blev en lugn vecka för Bellabus som gick några pass med skritt och trav, hon hade dock varit väldigt pigg.
 
Det är på instagram man kan följa oss när uppdateringen här tryter: minfux.
 

 
Sedan har jag hunnit rida två pass. I söndags då jag kom hem så blåste det storm, så då blev  det mys och massage med Bella. <3
 
På måndagen så tog vi oss en tur på 60 min, i mestadels skritt. Jobbade med halvhalter och tempoväxlingar. Sedan hörde jag något typ av morrande från åkern vi red bredvid, och det var kolsvart och som vanligt har jag ingen lampa. Så vände rätt fort och travade hemöver, haha.
 
I tisdags så red jag ett dressyrpass i stora paddocken, med fokus på takt och balans hos Bella. Och bra sits och mjuka händer från min sida. Hon var superfin! Vi fick till ett mkt bra jobb. Massa halvhalter och avstämningar. Jag kunde ha en mjuk, buren hand framför mig, och hon bar sig själv så fint!
 
Red ganska intensivt och i alla gångarter, men i joggingform. Ett mkt trevligt pass på Bellisen. <3
 
Igår så blev det att hon fick stå inne med spikmatta på korset, och i nacken. Sen blev det lite massage.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter härligt. :D

2017-11-02 @ 22:25:13
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0