Uppdatering

Oj var det över 2 veckor sedan senaste uppdateringen.. Eller ja, inte så konstigt kanske eftersom att hon vilar, halvt iaf. Har longerat och tömkört 4 pass. Eller longerat 3, och tömkört 1 pass. Gick verkligen över förväntan med tömkörningen, lätt bästa passet någonsin. Men så har jag ju inte övat just ngt heller.. Får mina ryck, och sedan håller det i två pass sen ger jag upp.
 
Men nu är jag verkligen motiverad att fortsätta med arbetet från marken, så får vi se hur länge det håller i sig. Men som sagt 2 veckor har vi kört nu, och tänker mig iaf 2 veckor till utan ridning. :-) Vanligtvis blir jag ridsugen efter 2-3 dagar, men nu har det gått över 2 v och jag är ännu inte ridsugen. :-o
 
Idag blir det ev. tömkörning, vi får se. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0